تبلیغات
جنگ نرم= جهاد نرم - تطبیق سیمای منافقانه جریان سبز با سیمای منافقان در نهج البلاغه
جنگ نرم= جهاد نرم
همراه با امام ،شهداء و رهبری

روح ا... اژدری

راهبرد حکومت اسلامی در همه ابعاد سیاسی و اجتماعی و مذهبی راهبردی الهی و معنوی است و کسانی که در قلب مریض و این مرض در رفتار و ذهن و فکر  آنان جلوه گر است، در این راهبرد نمی توانند با امت اسلام که با اعتماد و ایمان قلبی به اسلام حرکت می کنند همراه باشند. لذا در هر شرایطی همچون بوقلمون رنگ عوض می کنند و بر اساس شرایط به استتار فکر و اندیشه خود می پردازند و منتظرند تا شرایطی فراهم شود و آنچه در درون دارند را ظاهر سازند. نظام جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف در این تاریخ پر فراز و نشیب 30 ساله بارها مورد هجوم منافقانه کسانی قرار گرفته است که راهبرد الهی و معنوی حکومت اسلامی را بر نمی تابند. لذا در آغاز انقلاب چون در اجرای نقشه های خود موفق نمی شوند، به ترور و جنایت روی می آورند و در 18 تیر 78 و در اغتشاشات بعد از انتخابات چهره عوض کرده و دوباره از راهی دیگر هم کاسه با دشمنان ملت می شوند و علیه تمام  ارزش ها و اصول اسلامی و انقلابی  ملت شعار می دهند و قصد براندازی دارند. حضرت علی (ع) در نهج البلاغه سیمای منافقان را طوری ترسیم کرده است که اگر وقایع و جریانات و اشخاص را بشناسیم، خواهیم دید که چقدر در عملکرد آنان، خصوصیات منافقانه قابل رویت است.

«ای بندگان خدا شما را به ترس از خدا سفارش می کنم و شما را از منافقان می ترسانم زیرا آنها گمراه و گمراه کننده اند، خطا کار و به خطاکاری تشویق کننده اند .به رنگ های گوناگون ظاهر می شوند. از ترفندهای گوناگون استفاده
می کنند. برای شکستن شما از هر کمین گاهی استفاده می کنند. از هر کمین گاهی  به شکار شما می نشینند. قلب هایشان بیمار و ظاهرشان آراسته است. در پنهانی راه می روند و از بیراهه ها حرکت می کنند.

وصفشان دارو و گفتارشان درمان اما کردارشان دردی است بی درمان بر رفاه و آسایش مردم حسد می ورزند و بر بلاو گرفتاری مردم می افزایند و امیدواران را ناامید می کنند.

آنها در هر راهی کشته ای، در هردلی راهی  و بر هر اندوهی اشکها می ریزند. مدح و ستایش را به یکدیگر قرض می دهند و انتظار پاداش می کشند. اگر چیزی را بخواهند اصرار  می کنند و اگر ملامت شوند پرده دری می کنند و اگر داوری کنند اسراف می ورزند.

آنها برابر هر حقی باطلی، برابر هر دلیلی شبهه ای ، برابر هر زنده ای قاتلی و برای هر دری کلیدی و برای هر شبی چراغی تهیه کرده اند. با اظهار یاس می خواهند به  مطامع خویش برسند و بازار خود را گرم سازند و کالای خود را بفروشند. سخن می گویند اما به اشتباه و تردید می اندازند.

وصف می کنند اما فریب می دهند. در آغاز، آغاز راه را آسان و سپس در تنگناها به بن بست می کشانند. آنها شیطان و زبانه های آتش جهنم می باشند.»(1)

عملکرد جریان سبز و رهبران آن بی شباهت به آنچه حضرت علی (ع) می فرماید نیست و این عین نفاق و درویی است. در سیمای جریان سبز همان را می توان دید که آن امام همام در جریان فوران فتنه امیه بیان فرموده است. ترکیب ساختاری جریان سبز شباهت زیادی به ترکیب ساختاری فتنه گران امیه دارد. لذا عملکرد آنان نیز بی شباهت به هم نیست.

1 ـ «خطاکار و به خطاکاری تشویق کننده اند»

سران سبزها در ابتدای حضور در  انتخابات دم از قانون و قانونمداری زده و علت حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را انحراف دولت از قانون ذکر کردند. اما چون نتیجه  انتخابات بنام آنان تمام نشد، بر تمام قوانین کشور خط  بطلان کشیدند و دست به اغتشاش زدند و مردم و جوانان را به کف خیابان ها کشاندند و در مقابل دلسوزان انقلاب، که  توصیه به رعایت قانون نمودند اصرار بر خطای خود کرده و هواداران خود را بر این خطاکاری تشویق
می نمایند.

2 ـ «به رنگ های گوناگون در می آیند»

اول مدافع قانون هستند بعداً قانون را نقص می کنند. اول مدافع امام هستند بعداً عکس امام را پاره می کنند. اول مومن هستند بعداً سر از الحاد در می آورند. اول علیه مذهب شعار می دهند بعداً با کفش و بدون وضو به نماز
می ایستند. اول دم از ولایت فقیه می زنند بعداً ولایت فقیه را دیکتاتور می خوانند. اول مدافع فلسطین هستند بعداً شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دهند. اول شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دهند بعداً برای کشته شدن مردم مسلمان ایالت ایغور چین اشک تمساح می ریزند. اول حرف از اسلام مترقی و مدرن می زنند بعداً شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی می دهند. اول امامان را معصوم نمی دانند و شهادت امام حسین (ع) را ناشی از انتقام گیری خاندان امیه می دانند بعداً شعار یا حسین میر حسین سر می دهند. اول امام خمینی (ره) را به موزه تاریخ می سپارند بعداً طرفدار امام خمینی (ره) می شوند. اول تقلید ازمراجع را کاری میمون وار می دانند بعداً مرجع تقلید تولید می کنند و آنها را بزرگ می کنند.

3 ـ «برای شکستن شما از هر پناهگاهی استفاده می کنند»

برای به دست آوردن موفقیت و پیروزی به دشمنان دیرینه اسلام و ایران مثل انگلیس و آمریکا متوسل می شوند. پول می گیرند  از رسانه هایشان استفاده می کنند. به طرح های براندازی آنان متوسل می شوند. جوانان دانشجو را جلو می اندازند تا در پشت آنها سنگر بگیرند. مردم را به خیابان ها می کشانند تا درمقابل نظام قرار دهند. از هر مناسبت ملی و مذهبی برای ضربه زدن سوء استفاده می کنند.

4 ـ «قلب هایشان بیمار و ظاهرشان آراسته  است»

بعضی کت و شلوار اتو کرده می پوشند ، کراوات می بندند سر و صورت با تیغ صاف می کنند. بعضی ظاهری کاملاً مثبت دارند و بعضی ریش و تسبیح  و عمامه دارند و به ادبیات اسلامی صحبت می کنند، لقب دکتر و مهندس و آیت ا... و حجت الاسلام دارند و خود را نخبه می دانند ، زیبا سخن می گویند. اما راهی که می روند بیراهه است با ولایت فقیه مخالفند  دبنال دموکراسی و آزادی غربی هستند. دنبال حذف دین از سیاست هستند. دنبال دین سازگار با فرهنگ و تمدن غربی هستند. مرض آنان حب نفس است چیزی از دین را قبول دارند که با نفس سرکش آنان خالفتی نداشته باشد.

5ـ «بررفاه و آسایش مردم حسد می ورزند و بر بلا و گرفتاری های مردم می افزایند و امیدواران را نا امید می کنند»

وحدت و همدلی مردم را تضعیف می کنند. مردم را در مقابل مردم قرار می دهند. با ایجاد اغتشاشات خیابانی و حمله به اماکن عمومی و اموال خصوصی امنیت جانی و مالی مردم را به خطر می اندازند. گرفتاری های مردم را زیادتر می کنند و هر روز خسارت ببار می آورند. هر روز بر طبل ناامیدی می کوبند و کشور را عقب مانده در اسارت و ویران معرفی می کنند تا به مردم القاء کنند که حکومت ولایی توانایی اداره جامعه را ندارد.

6 ـ «آنها در هر راهی کشته ای، در هر دلی راهی و بر هر اندوهی اشکها می ریزند. مدح و ستایش را به یکدیگر قرض می دهند و انتظار  پاداش می کشند.»

به تعداد افراد بشر راهی برای هدایت می سازند و همه صراط ها را مستقیم می دانند و برای تضعیف دین و انحراف مردم تبلیغ تکثر گرایی می کنند تا جایی برای افکار منحرف خود باز کنند آنگاه هر کس در هر راه باطلی کشته شود بزرگش می شمارند و بر اندوه او اشک تمساح می ریزند و نظام را ناقص حقوق بشر معرفی می کنند کار خود را مبارزه در مقابل استبداد می خوانند و از مبارزات همدیگر مدح و ستایش می کنند و منتظرند تا مراکز بنیادهای پژوهشی آمریکایی و اروپایی به آنان جایزه بدهد. و این بنیادها هم شیرین عبادی ، شادی صدر، عمادالدین باقی، عبدالفتاح سلطانی، محسن مخملباف ، سیکارچی، داریوش شایگان و ژیلا بنی یعقوب را فراموش نمی کنند.

7 ـ « آنها در مقابل هر حقی باطلی می سازند»

برای  آنان ولایت فقیه مساوی با دیکتاتوری است. جمهوری اسلامی را جمهوری ایرانی می خوانند.

در مقابل دفاع از ملت فلسطین شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دهند. در مقابل شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا شعار مرگ  بر روسیه سر می دهند. تبلیغ فرهنگ  انتظار را خرافه گرایی معرفی می کنند. حرکت به سوی عدالت را گداپروری نام می نهند. صداقت و زحمت و تلاش صادقانه را با القاء دروغ بمباران می کنند.

رای اکثریت ملت را بی کیفیت و رای اقلیت را با کیفیت معرفی می کنند. در مقابل امام حی امام مرحومی را مطرح می کنند که در میان ما نیست تا به بطلان راهشان مهر تایید بزند، اما غافل از اینکه راه امام، اندیشه امام و کلام امام میزان برای سنجش انحراف آنهاست.

8 ـ « در مقابل هر دلیلی شبهه ای می سازند»

رای 24 میلیونی مردم را تقلب معرفی می کنند. عملکرد مثبت دولت نهم را دروغگویی می نامند. در عدالت ولی فقیه شبهه می کنند. پاره کردن عکس حضرت امام خمینی (ره) را فضاسازی رسانه ای معرفی می کنند.

9 ـ «برای هر زنده ای ، قاتلی می سازند»

در جریان اغتشاشات بعد از انتخابات دست به کشته سازی می زنند و لیست 70 نفری کشته شدگان دروغین را می سازند. ولی بعداً تک تک افراد زنده که نامشان در لیست بوده ادعای دروغ آنان را انکار می کنند و هر کدام به نوعی در صدا و سیما و یا در وبلاگ شخصی خود دروغ بودن این ادعاها را ثابت می نمایند. دختری فراری از خانه را به عنوان کشته معرفی کرده و در مراسم ختم او هم شرکت می کنند. ولی چندی بعد او هم پیدا می شود و با صدا و سیما مصاحبه می کند و دروغگویان رسوا می گردند. پسر بچه فوت شده در تصادف را به عنوان کشته شده توسط نیروی انتظامی در مراسم هفتم کشته شدگان اغتشاشات در بهشت زهرا معرفی می کنند اما پدر و مادر این کودک فوت شده در برنامه 30/20 صدا و سیما اعلام می کنند که فرزند ما 20 روز قبل از این جریان در اثر تصادف فوت کرده است. دنبال سوژه مناسب برای جوسازی علیه نظام می گردند اما به دلیل خودداری نیروی انتظامی از قوه قهریه آنها مجبور به کشته سازی می شوند و خانم ندا آقا سلطان را با طراحی قبلی در جای خلوت و دور از حضور نیروهای امنیتی در مقابل دوربین به قتل می رسانند و فرد شاهد و شاید قاتل 24 ساعت بعد از کشور خارج می شود و شبکه های ماهواره ای و اینترنتی این فیلم را به طور گسترده پخش می کنند و از آن به عنوان اهرم فشار علیه نظام استفاده می کنند.

10 ـ «برای هر دری کلیدی و برای هر شب چراغی تهیه کرده اند»

برای انتخابات پرشور مردم با 85 درصد مشارکت مردمی که در جهان بی نظیر بود ادعای تقلب کرده و آنگاه درخواست ابطال انتخابات می کنند. برای ورود افراد ناصالح به ارکان حکومت با نظارت استصوابی مخالفند. برای ورود  افراد ناصالح به عرصه مطبوعات قانون اصلاح قانون مطبوعات را طرح می کنند. نظام جمهوری اسلامی را ناقض حقوق بشر معرفی کرده و آزادی های سیاسی و اجتماعی به سبک غربی را طالب هستند. کلید رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور را رابطه با آمریکا می دانند. بازگشت به اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) در دولت را قهقرا و ویران کردن مملکت می خوانند.

منابع:

1ـ نهج البلاغه، ترجمه محمد دشتی 194





نوع مطلب : سیاسی، 
برچسب ها : جنبش سبز، سیمای منافقین، عملکرد منافقانه جریان سبز، سیمای منافقانه جنبش سبز،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ

این ویلاگ مروج ومدافع تفکر اصولگرای پایبند به اسلام ناب، امام ، شهدا، و مقام معظم رهبری است. واز اصول اسلام، انقلاب،آرمان شهدا،وراه امام و رهبری دفاع می نماید. وابسته به هیچ گروه یا جریان سیاسی نیست . ( استفاده از مقالات با ذکر منبع و نام نویسنده بلامانع است )
مدیر وبلاگ : روح الله اژدری
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :